هنگامی که ما برای اولین بار آشپزخانه را فاش کردیم، نظرات زیادی داشتیم که از آنها می خواستیم اندازه گیری دقیق هر کدام را بپرسیم. تنها. چیز. من نیز به عنوان یک طراح کل طراحی، می خواستم اندازه گیری های دقیق را ببینم. بنابراین ما شروع به کار روی پستی کردیم که به دلیل مسائل تعطیلات تحت فشار قرار گرفت. در نهایت، 2 هفته پیش آماده بود به جز اینکه من آن را بنویسم (همیشه این موضوع باقی مانده است). بنابراین وقتی دقیقاً همان مفهومی را دیدیم که توسط تیم فوق‌العاده با استعداد Chris Loves Julia منتشر شده بود، با گرافیک مشابه، منفجر شدیم و به شوخی یکدیگر را متهم به خال بودن می‌کنیم (کیتلین از من می‌خواست که سستی مهر زمانی را در مورد همه چیز منتشر کنم. که خنده دار خواهد بود اما شاید بیشتر در
دسته «خانم خیلی اعتراض می کند»). تقریباً آن را به طور کامل حذف کردیم، اما تقریباً تمام شد! خیلی به آن پرداخته شد و هک، این آشپزخانه متفاوت پر از اندازه‌گیری‌های مختلف است، بنابراین پر از اطلاعات کاملاً متفاوت. سپس متوجه می‌شویم که اگر در حال بازسازی هستید، احتمالاً در مورد اندازه‌گیری‌های همه کنجکاو هستید و حتماً باید اندازه‌گیری آنها را نیز بررسی کنید. اینجا. من آن را بسیار مفید و جالب یافتم. بنابراین، امروز از آرشیو «پیش‌نویس‌های تقریباً حذف‌شده» برگشتم، همه اندازه‌گیری‌های آشپزخانه‌مان و احساس من در مورد آنها را برای شما دارم.

اکنون اندازه‌گیری‌های زیادی وجود دارد که استاندارد هستند (و حتی با کد دیکته می‌شوند) و بسته به اینکه چگونه آشپزی می‌کنید، چند آشپز به معنای واقعی کلمه در آشپزخانه هستند، قد شما چقدر است، چقدر می‌خواهید به چه ارتفاعی برسید (چطور می‌خواهید برسید) بر اساس اولویت‌ها وجود دارد. اندام شما بلند است؟)، سقف شما چقدر بلند است و غیره. بیشتر اینها بر اساس تجربه حکایتی خودتان از انسان بودن در بدن خود، در آشپزخانه شما است. بنابراین واضح است که این پست کاملاً در مورد ماست – بدن امیلی و برایان هندرسون و همه این آشپزخانه برای آشپزی ما بسیار خوب عمل می کند و تقریباً به همان اندازه مهم است که در آن بنشینیم.

READ  9 فروشگاهی که ممکن است فراموش کنید برای یافتن دکورهای عالی سری بزنید (و نباید!)

بیشتر کابینت ها 36 اینچ ارتفاع و 24 اینچ عمق دارند – هیچ چیز ارزش خبری ندارد. چیزی که من جالب‌ترین و خاص‌تر پیدا کردم، فاصله‌ها (فضای بین مبلمان حتی زمانی که کشوها باز هستید) و ارتفاع قابل تنظیم چیزهایی که از سقف می‌آیند است. بنابراین همانطور که می بینید فاصله بین کابینت سینک و جزیره بزرگ است – با وزن 50 اینچ. اکنون 40 اینچ فاصله زیادی دارد (اگر ماشین ظرفشویی نداشته باشید بسیار کمتر نیز قابل انجام است). ما عصبی بودیم که خیلی عریض باشد و احساس خالی کنیم، اما خوب، فوق العاده است. البته می‌خواهم به این نکته بدیهی اشاره کنم که بسیاری از آشپزخانه‌ها نمی‌توانند این میزان خالی را تضمین کنند، بنابراین فقط گفتن «فضای بیشتر عالی است» می‌تواند برای مردم مفید نباشد. اما اگر نمی‌پرسید که آیا بزرگ‌تر شدن در ترخیص‌ها دارای معایبی است، همین الان به شما می‌گویم که ما هنوز یکی را پیدا نکرده‌ایم. بچه ها می توانند ماشین ظرفشویی را خالی کنند و در حالی که من از آنها التماس می کنم که این کار را انجام دهند، می توانم پیاز را خرد کنم و برایان می تواند پشت اجاق گاز باشد – ما می توانیم به راحتی در این طرف جزیره پخش شویم.

متوجه خواهید شد که جزیره قدیمی بالاتر از کابینت ها است – و هیچ کس تا به حال متوجه نشده است. اگر تعجب می کنید که چرا کابینت های بالای یخچال را به سقف نبردیم به این دلیل است که وقتی کابینت ها را سفارش دادیم (از آشپزخانه و حمام منحصر به فرد) هنوز سقف ها را نساخته بودیم که تصمیم گرفتیم آن ها را پایین تر انجام دهیم و هر چه باقی مانده را با بلوط سفید پر کنیم.

همچنین یک یادداشت تصادفی – 2 اینچ همیشه بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید. من فکر می‌کنم ما در مورد 2 اینچ صحبت می‌کنیم که انگار چیزی نیست، بنابراین من همیشه تعجب می‌کنم که یک چیز 2 اینچی واقعاً ضخیم باشد (معمولاً ضخامت 1 1/2 اینچ برای یک قفسه یا یک رکاب / ریل بسیار زیاد است).

READ  اثبات در کف است

فکر می کنم برای مدت طولانی روی ارتفاع دسته یخچال تاکید کردم که جیمی فقط این کار را کرد، خدا را شکر. همانطور که می بینید، پایین دستگیره بیرون کش از 35.5 اینچ شروع می شد – اما در نهایت فقط دست خود را روی یخچال بگذارید طوری که انگار می خواهید بکشید و سپس آن را در جایی که دستتان به طور طبیعی فرود می آید پیچ ​​کنید (فکر می کنم از آن می ترسیدم. تعامل با پانل افقی به روشی عجیب و غریب). متوجه خواهید شد که پایین لامپ آویزهای ما 40.5 اینچ است که بالاتر از حد نیاز است، اما اینجا عالی است زیرا سقف ما در آن نیمه آشپزخانه بسیار بلند است. اگر سقف‌های پایین‌تری داشتیم، می‌توانستند به 36 اینچ نزدیک‌تر باشند. اما راستش من ترجیح می‌دهم آنها را بالای سر بلندترین افراد بگذارم تا نور به چشمانشان نتابد چه برسد به اینکه جلوی مکالمه را بگیرد.

همانطور که می‌دانید کابینت‌ها را به سه کشو کوچک تقسیم کردیم، یکی بزرگ و دو کشو کوچک و در حالی که انجام آن هزینه بسیار مناسبی دارد (سفارشی کامل)، من می‌گویم که آن کشوهای کوچک بسیار کمتر از آنچه فکر می‌کنید آزاردهنده هستند. . آنها در اصل سه کشو کوچک آشغال هستند، اما از آنجایی که آنها بسیار کوچک هستند، هیچ چیز گم نمی شود و می توانند وقف خود را داشته باشند. همچنین نورگیرهای Velux دقیقاً به اندازه عرض هستند ویندوز سیرا پاسیفیک (در 30 اینچ) که عمدی بود و من عاشق این هستم که چگونه معلوم شد.

تعیین ارتفاع یک قفسه شناور یا پرانتزی می تواند بسیار سخت باشد. ما متوجه شدیم که 18 اینچ به ما ارتفاع کافی برای کار در زیر آن می دهد، اما از آنجایی که صفحه ما در 17 اینچ قرار داشت، جیمی آن را در آنجا نصب کرد (که کاملاً کار می کند). عمق قفسه ها 11.5 اینچ است که بسیار عالی است زیرا بسیار عمیق تر (بیش از 14 اینچ) و چیزها گم می شوند/به سختی می توان آن ها را کنار گذاشت و کمتر از 10 اینچ فضای کافی برای تعداد زیادی بشقاب ندارد. بنابراین نگه داشتن آنها در حدود 12 اینچ نقطه شیرین است.

READ  آیا پارچه Sunbrella ارزشش را دارد؟ بررسی فضای باز و داخلی، 2 سال در حال ساخت

من، برای مقیاس. با وزن 5 دقیقه و 3 اینچ 🙂 فکر نمی کنم ما یک اندازه گیری را در این آشپزخانه از دست دادیم (از شما متشکرم مال برای تعداد زیادی Facetimes که این را جمع آوری کردید). اما مطمئناً هر گونه سؤالی را در نظرات به من بگویید. من می گویم که پشیمان هستم که در مورد آن به شما بگویم، خدا را شکر، اما می دانم که وقتی در وسط یک بازسازی آشپزخانه هستید، احساس می کنید که اندازه گیری اشتباه می تواند زندگی یا مرگ باشد 🙂 امیدوارم این پست بتواند کمک کند. xx

منابع آشپزخانه:
کابینت: آشپزخانه و حمام منحصر به فرد (با کد “EH2022” 10% تخفیف دریافت کنید)
کانترها: کاشی و سنگ Bedrosians
پنجره ها و درب های بلوط سفید: ویندوز سیرا پاسیفیک
نورگیر: Velux
کاشی: پرت + لارسون
لوازم خانگی(بدون یخچال و فریزر): با فرگوسن بسازید
یخچال و فریزر: BlueStar
کفپوش: محصولات جنگلی Zena (اورگان رشد کرده و آسیاب شده)
روشنایی، سوئیچ ها، پریزها و سینک: جوان سازی
رنگ دیوار: شروین ویلیامز، «سفید فوق العاده»
شیرآلات: آشپزخانه های deVOL
جزیره وینتیج: آرورا میلز
مدفوع شمارنده: نجاری فرنوه

قالیچه: منطقه بافندگی
میله های گالری برنجی: پپه و کارولز

*طراحی امیلی هندرسون وARCIFORM
*عکس ها توسطکیتلین گرین

پست هر اندازه‌گیری از آشپزخانه خانه‌های کشاورزی ما و احساس من در مورد آن پس از شش ماه… اولین بار در امیلی هندرسون ظاهر شد.